Haunted.

Dreamed of the dog last night.

This is gonna haunt me forever; leaving someone in the lurch like that.

I’m totally considering taking the dog for a walk once or twice a week just to lift some weight off his shoulders.

 

I suck.

 

Advertisements

2 thoughts on “Haunted.

  1. You don’t.

    Hast du ihm erklärt, warum du es nicht machen kannst?
    Hm … Spontangedanke meinerseits: Irgendeine Vereinbarung mit ihm, dass ihr einfach, so lange er niemanden hat, der es regelmäßig machen kann, kurzfristig absprichst, wann du “fit” genug bist, es zu tun? Sodass du dann vielleicht einfach ein oder zwei Mal in einer Woche mit dem Hund gehst? Oder mal vier, fünf Mal, wenn du eine gute Woche hast?

    Love you ❤

    1. Tut mir leid, ich hab die ‘Please moderate’-Mail einfach übersehen… 😦

      Ja, hab ihm alles erklärt und er fand es ja auch überhaupt nicht schlimm. Hat gesagt, dass er mich gerne mag und nicht möchte, dass ich mich überfordere. Haben jetzt eine andere Vereinbarung getroffen. 🙂

      Love you, too! 🙂

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s